tirsdag 19. februar 2013

Live Laugh Love

Live Laugh Love er med og sponser Landstreffet :)




Live Laugh Love er en koselig liten butikk/systue litt utenfor Larvik sentrum, den drives av Bente.
Og hun har også nettbutikk.

Dette skriver Bente på nettbutikken sin:

Live Laugh Love startet med en interesse for søm, som dukket opp fra intet. Gleden med å leke med farger, print og mønster ga en god følelse. I starten sydde jeg til mine egne barn, men så begynte bestillingene å komme mer og mer. Kjoler til barn ble sydd, den største hiten ble pannebånd. I en periode sydde jeg daglig pannebånd på bestilling. Til slutt innså jeg at det var mer effektivt å begynne å sy opp et lager av pannebånd, slik at jeg enklere kunne holde meg ajour på bestillinger. Jeg startet med en symaskin på spisestue-bordet, som så vokste til to symaskiner. Sytilbehør, mønstre og metervis med stoffer tok opp plass, og drømmen om et eget lokale for hobbyen vokste. Samtidig drømte jeg om å skape et sted hvor folk med samme interesser kunne møtes på en slags sykafe.

I juni 2012 ble det ledig et lokale i Kirkegata 5a på Langestrand i Larvik. 18.juni åpnet Live Laugh Love dørene for systue/butikk. Siden da har det vært åpent mandager kl 18-22. Da kan man komme og titte, handle eller delta på sykafe.

I starten solgte jeg ting jeg selv hadde lagd, litt sytilbehør og annet morsomt som jeg hadde lyst til å prøve å selge. Etterhvert som interessen har økt, har varelageret også økt. Live Laugh Love fortsetter å vokse så lenge interessen og responsen er der fra publikum.

Facebook har vært en fantastisk flott måte å komme i kontakt med andre, og en kanal for å få vist hva Live Laugh Love driver på med. Du kan finne oss på facebook her: www.facebook.com/livelaughlovesystue .
En stadig økende interesse har kommet fra kunder som bor rundt om i landet, derfor føltes det nå at det var på tide å lansere en nettbutikk i håp om at dette kan gjøre det enklere å navigere rundt og se hva vi tilbyr. Dette kan gi alle en mulighet til å se hva vi tilbyr uavhengig av hvor man bor i landet.

Live Laugh Love har kommet til fordi det ga meg stor glede. Jeg koser meg med å sy, ha kontakt med kunder og letingen etter varer som kan glede andre. Jeg kaller Live Laugh Love for min egen lille lykkekilde i hverdagen <3 Dette er noe jeg driver som en bisyssel ved siden av å studere i voksen alder. Live Laugh Love er også formet i håp om å glede andre, med å tilby noe unikt, noe morsomt, noe fargerikt, noe praktisk, gode priser og med god service. Jeg håper du finner noe du liker på din vei her inne!


Ta en titt innom nettbutikken HER

Her finner du alt fra tøffe badeender, kule lekebiler, skjerf og pannebånd og mye mer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar